Fodbold

De lyseblå får grøn medspiller

Med virkning fra den nye sæson bliver bettingvirksomheden med den karakteristiske grønne gentleman i silhuet ny, officiel Spillepartner i SønderjyskE.
Mr. Green opnår dermed en meget synlig tilstedeværelse i Sønderjylland i kraft af SønderjyskEs fire sportshold med tilhørende fire hjemmebaner.

Ifølge Key Account Manager i SønderjyskE, Jesper Danielsen, vil der bliver mere fokus på den gode oplevelse i samarbejdet med Mr. Green:
– Samarbejdsaftalen er et godt match for begge parter. Mr. Green får en markant eksponering i en hel landsdel, og SønderjyskE får en flot, kommerciel aftale med en ny og meget spændende udbyder på markedet, smiler Jesper Danielsen, og fortsætter:

– Der var fra det første møde en god kemi, og med de sjove og kreative idéer fra Mr. Green er vi overbeviste om, at vi sammen kan give vores fans og tilskuere en endnu bedre oplevelse på de lyseblå hjemmebaner. Mr. Green kommer med en masse energi og mod på tingene, og vi er lidt stolte af at de kan se SønderjyskE som en markedsføringspartner i landsdelen og også nationalt. Vi glæder os rigtig meget til det nye samarbejde, understreger Jesper Danielsen.

Hos Mr. Green er man også meget tilfredse med den nye samarbejdsaftale:
– SønderjyskE er i ordets positive betydning blevet en magtfaktor i hele regionen. De gør det godt, og har potentiale til endnu mere. Det glæder vi os til at blive en del af. Ikke mindst kan vi se en række meget spændende synergier mellem ishockey, håndbold og ikke mindst fodbold.
Mr. Greens kerneværdi er fokus på den gode underholdning, så vi kan love fans og publikum at bidrage aktivt til oplevelsen og underholdningen til de kommende hjemmekampe i SønderjyskE, fortæller Country Manager Simon Ravn hos Mr. Green.

Allianc Marketing Group har medvirket ved forhandlinger og kommunikationen mellem parterne, fortæller Jesper Danielsen:
– Det er første gang, at vi har involveret en ekstern virksomhed i forbindelse med en sponsoraftale. Det har været en god oplevelse, og vi vil gerne rette en varm tak til Michael Larsen og Allianc Marketing Group, som har leveret meget professionelt i processen, slutter Jesper Danielsen.

ALLIANC Marketing Group hjælper virksomheder med at investere i sponsorater og kommercielle partnerskaber og med løbende at sikre et maksimalt udbytte af investeringen. Se www.allianc.dk.